Колеги как се сваля ключалката на багажника или само на патрона? Смених си капака на багажника и искам да прехвърля старата ключалка за да се отваря и с ключ. Алфата е модел 1998г. Пазгледах механизма - черната кръгла основа (за която е захваната емблемата и патронника) е хваната с 2 срезни болта - затегнати са и след това са им скъсани главите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на колючалката на багажника
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеКолеги как се сваля ключалката на багажника или само на патрона? Смених си капака на багажника и искам да прехвърля старата ключалка за да се отваря и с ключ. Алфата е модел 1998г. Пазгледах механизма - черната кръгла основа (за която е захваната емблемата и патронника) е хваната с 2 срезни болта - затегнати са и след това са им скъсани главите.смяна на капак и ключалка. Мога ако искаш да ти разкажа.
Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:13.Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеРазпробиваш от вън главите на болтовете а при монтажа слагаш нови болтове!
Comment
-
За почваш с по-тънко, не е необходимо да дупчиш много дълбоко, мисля Ф7-8 по-спомен точно премахва главата.
Ако напъваш много гайките отзад може да деформираш капака!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Колега, нищо не се разпробива, защото ако разпробиеш във вътрешните гайки (дълги са около 25 мм) остават парчетата от болтовете, които нямат изваждане, защото самите гайки са завалцовани за ламарината на капака. Отваряш багажника, махаш кората, която е закрепена с 10-ина пластмасови щипки. След това развиваш един винт на патрона и махаш рамото, което е свързано с механизма за заключване. После преместваш емблемата и махаш двете пластмасови тапи, които закриват шестостенните глави на болтовете, с които е закрепена ключалката. После държиш контра на болтовете с гаечен ключ или камък на гедоре, а отвътре развиваш двете гайки. Това е.
П.С. Преди да почнеш да развиваш напръскваш с дълбокопроникващ спрей.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеКолега, нищо не се разпробива, защото ако разпробиеш във вътрешните гайки (дълги са около 25 мм) остават парчетата от болтовете, които нямат изваждане, защото самите гайки са завалцовани за ламарината на капака. Отваряш багажника, махаш кората, която е закрепена с 10-ина пластмасови щипки. След това развиваш един винт на патрона и махаш рамото, което е свързано с механизма за заключване. После преместваш емблемата и махаш двете пластмасови тапи, които закриват шестостенните глави на болтовете, с които е закрепена ключалката. После държиш контра на болтовете с гаечен ключ или камък на гедоре, а отвътре развиваш двете гайки. Това е.
П.С. Преди да почнеш да развиваш напръскваш с дълбокопроникващ спрей.
На патрона не видях никакви болтове, къде има болт. Има лостче, което просто се откача. Отвън, под тапите, главите на винтовете са дебели 0,5 mm и няма място да се пъхне никакъв ключ защото лежат в пластмасата, освен ако не я повредиш, ключ не влиза.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Правил съм го и карам по спомени. Имам една вложка за гедорето, която е тънкостенна и успява да послужи като контра на болтовете (главите са шибани, защото са леко заоблени). Ако нямате под ръка такава вложка се поставя плоска отвертка между някоя от стените на болта и пластмасата, като се натиска здраво. Важното е да се наптъска с дълбокопроникващ спрей. А наистина май нямаше винтче, а само рамото се откопчава, нямам спомени, но както и да е, откача се.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Леглото в пластмасата е 15 мм. Главата на винта е 13 мм. На ъглите е 14 мм. Може да сметнете колко тънкостенна вложка трябва. Ако е стегнат както трябва няма развиване. Аз ги разпробих, първо с 3 мм. После с 8 мм. Винта е 6 мм. Проблем е намирането на нов подходящ винт. При всички случаи главата се изтънява преди това, поне до 2 мм. Диаметъра се коригира да вътрешния диаметър на тапата.
Остатъка от винта излиза лесно с островърхи клещи или пинсета.Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:10.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Колега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно такаВинтовете ги блокираш само за да не се въртят.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеКолега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно такаВинтовете ги блокираш само за да не се въртят.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеТова отвътре се нарича нитгайка. По принцип не трябва да се върти. Дали ще държиш някъде контра или ще въртиш усилието е същото.
Comment
-
Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщениеКолега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно такаВинтовете ги блокираш само за да не се въртят.
Гайките отзад са като тези на броните, заварени за ламарината (най-просто обяснено)sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment