Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на колючалката на багажника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на колючалката на багажника

    Колеги как се сваля ключалката на багажника или само на патрона? Смених си капака на багажника и искам да прехвърля старата ключалка за да се отваря и с ключ. Алфата е модел 1998г. Пазгледах механизма - черната кръгла основа (за която е захваната емблемата и патронника) е хваната с 2 срезни болта - затегнати са и след това са им скъсани главите.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г


  • #2
    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
    Колеги как се сваля ключалката на багажника или само на патрона? Смених си капака на багажника и искам да прехвърля старата ключалка за да се отваря и с ключ. Алфата е модел 1998г. Пазгледах механизма - черната кръгла основа (за която е захваната емблемата и патронника) е хваната с 2 срезни болта - затегнати са и след това са им скъсани главите.
    Днес се занимавах точно с това смяна на капак и ключалка. Мога ако искаш да ти разкажа.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:13.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Разпробиваш от вън главите на болтовете а при монтажа слагаш нови болтове!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Разпробиваш от вън главите на болтовете а при монтажа слагаш нови болтове!
        М да май това е варрианта. С колко мм свредло разпробивате? Или направо да срежа нит гайките и да ги заменя с коларски болт и обикновенни гайки ?
        Алфа 156 1,8ТС 1998г

        Comment


        • #5
          явно не държиш да ти кажа как го направих, стана перфектно
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            lordliness, кажи как го направи, че ми стана интересно
            _156_2,4_JTD_136hp_-EX
            156 FL 1,9 JTD 115hp "05

            Comment


            • #7
              За почваш с по-тънко, не е необходимо да дупчиш много дълбоко, мисля Ф7-8 по-спомен точно премахва главата.
              Ако напъваш много гайките отзад може да деформираш капака!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Колега, нищо не се разпробива, защото ако разпробиеш във вътрешните гайки (дълги са около 25 мм) остават парчетата от болтовете, които нямат изваждане, защото самите гайки са завалцовани за ламарината на капака. Отваряш багажника, махаш кората, която е закрепена с 10-ина пластмасови щипки. След това развиваш един винт на патрона и махаш рамото, което е свързано с механизма за заключване. После преместваш емблемата и махаш двете пластмасови тапи, които закриват шестостенните глави на болтовете, с които е закрепена ключалката. После държиш контра на болтовете с гаечен ключ или камък на гедоре, а отвътре развиваш двете гайки. Това е.
                П.С. Преди да почнеш да развиваш напръскваш с дълбокопроникващ спрей.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                  Колега, нищо не се разпробива, защото ако разпробиеш във вътрешните гайки (дълги са около 25 мм) остават парчетата от болтовете, които нямат изваждане, защото самите гайки са завалцовани за ламарината на капака. Отваряш багажника, махаш кората, която е закрепена с 10-ина пластмасови щипки. След това развиваш един винт на патрона и махаш рамото, което е свързано с механизма за заключване. После преместваш емблемата и махаш двете пластмасови тапи, които закриват шестостенните глави на болтовете, с които е закрепена ключалката. После държиш контра на болтовете с гаечен ключ или камък на гедоре, а отвътре развиваш двете гайки. Това е.
                  П.С. Преди да почнеш да развиваш напръскваш с дълбокопроникващ спрей.
                  Това всичкото правил ли си го?
                  На патрона не видях никакви болтове, къде има болт. Има лостче, което просто се откача. Отвън, под тапите, главите на винтовете са дебели 0,5 mm и няма място да се пъхне никакъв ключ защото лежат в пластмасата, освен ако не я повредиш, ключ не влиза.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Правил съм го и карам по спомени. Имам една вложка за гедорето, която е тънкостенна и успява да послужи като контра на болтовете (главите са шибани, защото са леко заоблени). Ако нямате под ръка такава вложка се поставя плоска отвертка между някоя от стените на болта и пластмасата, като се натиска здраво. Важното е да се наптъска с дълбокопроникващ спрей. А наистина май нямаше винтче, а само рамото се откопчава, нямам спомени, но както и да е, откача се.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Леглото в пластмасата е 15 мм. Главата на винта е 13 мм. На ъглите е 14 мм. Може да сметнете колко тънкостенна вложка трябва. Ако е стегнат както трябва няма развиване. Аз ги разпробих, първо с 3 мм. После с 8 мм. Винта е 6 мм. Проблем е намирането на нов подходящ винт. При всички случаи главата се изтънява преди това, поне до 2 мм. Диаметъра се коригира да вътрешния диаметър на тапата.
                      Остатъка от винта излиза лесно с островърхи клещи или пинсета.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:10.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Колега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно така Винтовете ги блокираш само за да не се въртят.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                          Колега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно така Винтовете ги блокираш само за да не се въртят.
                          Това отвътре се нарича нитгайка. По принцип не трябва да се върти. Дали ще държиш някъде контра или ще въртиш усилието е същото.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Това отвътре се нарича нитгайка. По принцип не трябва да се върти. Дали ще държиш някъде контра или ще въртиш усилието е същото.
                            Точно така. Отвън е срезен болт чиято глава е скъсана и в леглото е останала само долната част. Вътре е нит гайка. Сподели с какви болтове ги замени или трябва да ходя при стругар да ми прави срезни болтове?
                            Алфа 156 1,8ТС 1998г

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              Колега, не се отвиват винтовете, а гайките отвътре! Колкото и да ти звучи невероятно е точно така Винтовете ги блокираш само за да не се въртят.
                              Колега, просто някой преди теб ги е развивал и за това е станало по този начин!
                              Гайките отзад са като тези на броните, заварени за ламарината (най-просто обяснено)
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment

                              Working...
                              X